onsdag 18 juli 2012

Trött

Det känns som om jag rent symptommässigt har backat flera veckor i graviditeten. Jag har nu mått riktigt illa i ett par dagar och är tröttare än någonsin. Misstänker järnbrist och det vet jag först på tisdag i nästa vecka då jag lämnar blodprov i samband med rutinultraljudet på tisdag. Men till dess så ska jag försöka njuta av vår Skånevistelse. Foglossningen har blivit och känns inte lika mycket. Det är så skönt att träffa mammor som har mer än ett barn för alla säger åt mig att vila och att andra graviditeten är mycket jobbigare än den första. Många kanske tycker att jag gnäller och att jag borde vara glad och tacksam istället. Det ÄR jag men om vi skulle få missfall nu så vet jag inte om jag skulle vilja försöka få ett barn till för jag vet inte om jag skulle orka upprepa de senaste fyra månaderna. Så trött är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar