måndag 27 augusti 2012

Vad hände nu?

Efter att ha varit av med illamåendet i ett par veckor så har det nu kommit tillbaka. Idag var det riktigt irriterande och omöjligt att bli av med. Har läst om andra där illamåendet försvunnit och sedan kommit tillbaka men det ska väl inte drabba mig nu när jag äntligen börjar må lite bättre.

I övrigt foglossning som kommer och går men det är än så länge under kontroll. Magen börjar bli riktigt stor och nu är det lite svårt att knyta skorna. En underbar känsla :-)

Skulle gått på Coldplay i morgon kväll men jag skulle aldrig orka stå upp i flera timmar. Så nu får mannen gå med en kompis istället som blev väldigt glad över att få följa med. Mig gör det inte så mycket för jag är mer sugen på att ligga hemma och vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar