onsdag 14 mars 2012

Andrum

Kan nu pusta ut lite efter en period av kvällsjobb och förberedelser inför en stor kundpresentation. Nu kan jag återgå till normal takt på jobbet igen. Egentligen blir det ganska lågt tempo nästa vecka pga äggplock plus att jag ska hinna med att få behandling för min MS innan dess.

Ultraljud sker på fredag och då får vi se hur många äggblåsor det är. Tidigare gånger har det varit 8, 5, 8, 9 och 8 st ägg som plockats ut. En enda gång har det resulterat i fina embryon och då blev det fyra stycken varav ett ledde till graviditet och barn. Den enda gången hade föregåtts av nästan fyra månader med vårt "fertilitetsprogram".

Trots allt jobb på sista tiden känner jag mig avslappnad och mår riktigt bra. Det borde väl vara bra förutsättningar inför nästa vecka?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar