onsdag 17 oktober 2012

Jag hinner inte över

Jag är väldigt långsam för tillfället och det är ju meningen att jag ska ta det lugnt. Det är inte ofta jag är ute och rör på mig men det händer ibland. Och jag har upptäckt vid övergångsställen att även om jag börjar gå precis när det blir grön gubbe så är jag bara halvvägs över när det slår om till rött. Oerhört frustrerande för jag kan liksom inte småspringa den sista biten som jag kanske hade gjort annars. Ser fram emot att komma upp i vanlig promenadtakt om några månader.

Nu nyklippt och det känns riktigt bra. Har sparat ut mitt hår sedan jag blev gravid. Det var ganska kort innan och krävde en del styling. Nu går det att sätta upp vilket blir nödvändigt de dagar då man inte kommer hinna duscha på morgonen när bebis och barn är för krävande. Idag blev det toppning och slingor. Behåller lite lugg så att det ändå blir en frisyr av det hela. Riktigt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar