tisdag 14 februari 2012

Nu är det inte roligt längre

Vabbar idag! Jag vet att jag kan skratta mig lycklig som har barn och får göra det. Men nu är vi också inne i skaffa-barn-grejen igen och det tär på mig. Är lite orolig för mina sköldkörtelvärden då jag varit så hungrig på sistone. Fattas ju bara nu att vi behöver skjuta på ivf:en för att få ordning på det också. Min mamma är på besök så jag smet hemifrån en stund för att lämna prov bara för att upptäcka att provmottagningen har lunchstängt kl 12-13. Jag kom dit kl 12.07. Såna småsaker gör att jag bryter ihop och börjar grina. Jag är så trött på alla sjukhus- och akupunktörsbesök. Just nu hos akupunktören, i morgon nytt försök att lämna prov och på torsdag MS-behandling igen. Orkar snart inte mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar