onsdag 8 februari 2012

Tekok och salivprov

Har fått nya örter av akupunktören som jag precis kokat till te. Det ser ut och smakar helt annorlunda med det te jag tidigare kokat. Ny sammansättning för vi nu ska behandla levern, tidigare var det njurarna. Det är inget fel på mina organ men enligt kinesisk lära så utgår meridianerna i kroppen ifrån de olika organen och ger olika typer av symptom på andra ställen. Det var ok att dricka i alla fall. Och jag ska fortsätta med gelatinet men blandar det med teet och kan ta lite mindre mängd.

I övrigt har jag varit och lämnat blodprover på ivf-kliniken. Dels virusprover men också prover till studien vi ska vara med i. Nu har jag precis också tagit salivprov hemma som ska skickas in till studien. Det var inga tops utan en bomullsrulle som skulle genomfuktas med saliv. Vad är det man kollar i sådana prover? Jag har tagit både morgon och kvällsprov och jag undrar vad det är som kan skilja i saliven beroende på tidpunkt på dagen. Är nyfiken av mig och vill gärna ha en förklaring till varför man ska göra si eller så. Men jag får väl snällt vänta tills resultaten presenteras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar