torsdag 23 februari 2012

Sjuk

Jag är, med undantag för huvudvärk ibland, väldigt sällan sjuk. Men nu har jag fått något konstigt. Sov dåligt hela natten och kl 5 vaknade jag med magknip. Jag har inte kräkts men i övrigt har kroppen tömt systemet. Har lite frossa och ont i kroppen. Har lyckats peta i mig en halv tallrik gröt men ligger nu i soffan för jag orkar inte vara uppe. Har sett prins Daniel meddela den nya prinsessans ankomst sjuttioelva gånger på tv. Måste erkänna att jag är väldigt glad för deras skull. Fy för att vara så bevakad och att det förväntas komma en bebis. Tänk om de inte hade lyckats få biologiska barn. Vilka alternativ hade de då haft? Adoption, ägg- eller spermiedonation? Knappast va!? Men tror ni inte att det är en ivf-bebis? Om det är det så hoppas jag verkligen att de går ut och berättar om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar