måndag 3 september 2012

Känner mig väldigt gravid

Så otymplig som jag känner mig nu gjorde jag typ sista veckan under förra graviditeten. Jag vankar fram när jag går och magen är jättestor. Och så lite ont i fogarna på det. Trots detta mår jag bättre än någonsin. Framförallt är jag förvånad över hur mycket jag orkar nu jämfört med tidigare.

Har precis varit på husvisning och huset är verkligen perfekt förutom att man måste riva allt i källaren och bygga om på nytt pga höga fukthalter. Men det borde innebära att priset blir ganska mycket lägre så det kanske finns en möjlighet för oss att köpa det. Har inte hunnit prata ihop mig med mannen ännu. Han var på visningen igår när jag var i London och hade inte möjlighet att komma med idag. Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar