onsdag 19 september 2012

Lite gnäll

Det här med foglossningen håller på att ta knäcken på mig. Det flyttar runt hela tiden och varierar i intensitet. Idag kunde jag knappt gå hem med lillkillen från dagis och nu kan jag varken sitta eller ligga utan att det gör ont. Det brast för mig förut när jag kände att jag inte pallade mer så jag började grina. Min son sa "mamma ledsen" och så gick han och hämtade sitt favoritmjukisdjur till mig. Sedan fick jag en stor kram och jag kunde ju inte bli annat än glad och alldeles rörd.

Men det är fortfarande 12 veckor kvar vilket känns som en evighet. Ska till barnmorskan på fredag och ska be att få all hjälp jag kan. Kanske kan jag få lite avlastning med kryckor eller nåt. Ska också se till att fixa en Tens-apparat.

Samtidigt är det jättekul på jobbet och jag har mycket att göra just nu. Hoppas på att kunna hänga kvar i ett par månader till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar