lördag 1 september 2012

London

När mamma fyllde jämnt i somras så fick hon en resa till London av mig och min syster och bror. De andra åkte från Göteborg så jag har rest själv men nu har vi träffats på plats. Vi är här utan respektive och barn och ska bara ta det lugnt och shoppa, äta gott och strosa runt.

Spenderade 2,5 h på planet utan att öppna min Damernas Värld för jag hamnade mittemellan två trevliga engelsmän. Tycker att det är intressant när tre personer som inte känner varandra kan prata bort flera timmar utan att det blir stelt. Insåg när vi hade sagt hejdå att jag fått veta ganska mycket om dem men jag vet fortfarande inte vad någon av dem heter.

Hade riktigt ont i magen tidigare idag så att jag blev riktigt orolig. Det försvann efter att jag varit på toaletten så det kan ha varit något med tarmarna. Märkligt var det i alla fall och skönt att det försvann. Nu dags att försöka somna om så att jag orkar med hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar