måndag 12 november 2012

Är det dags snart?

Foglossningen har blivit bättre och barnmorskan som har känt efter säger att bebisen ligger långt ner. Jag kan bara instämma om att det är så. Ända sedan jag fick mindre ont så är jag extremt kissnödig hela tiden. Går på toaletten och så kommer det nästan ingenting. Samtidigt är det viktigt att dricka mycket så jag går väldigt ofta på toaletten nuförtiden. Och när jag sitter på toa kan jag känna hur långt ner hon ligger. Det är nästan så att jag tror att hon är på väg ut. Minns inte att jag hade den känslan under förra graviditeten men å andra sidan är det väldigt mycket som skiljer sig från förra gången. Men jag har en känsla av att den här bebisen kommer att komma före beräknad dag. Eller så är det bara ett önsketänkande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar