tisdag 24 april 2012

Extremt trött

Jag är så trött hela tiden. Jag vet allvarligt talat inte hur jag ska ta mig igenom detta. Jag sover dessutom dåligt på nätterna och drömmer jättemycket. Just nu håller jag en utbildning på jobbet och jag förstår inte hur jag har lyckats pallra mig igenom dessa dagar. Fast å andra sidan är det kanske bättre att tvingas stå och skärpa sig inför kunder. Annars hade jag bara suttit och somnat vid skrivbordet.

Illamåendet håller i sig också så än så länge verkar det lovande. Men tröttheten är tusen gånger värre än när jag var gravid förra gången. Och då räknar jag inte med i julas när jag fick missfall för då hade jag inga symptom alls.

Nu längtar jag bara till helgen när jag ska ha fyra dagar ledigt i rad. På måndag är det ultraljud, bara 6 dagar kvar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar