lördag 28 april 2012

Sjuk?

Denna ofantliga trötthet som idag är värre än någonsin får mig att tro att jag måste vara sjuk på något sätt. Idag har det känts i hela kroppen. Jag sov 1,5 h på förmiddagen och har nu sovit minst lika länge på eftermiddagen. Kanske är det för att det är helg och för att jag har möjlighet att sova som jag slappnar av lite extra. När jag är på jobbet måste jag ju tvinga mig själv till att orka.

Jag har också lite huvudvärk och så är jag hungrig hela tiden. Men jag klarar inte av att äta så mycket som jag borde.

Nu låter kanske detta som gnäll och möjligen är det det också. Jag vet att jag inte får gnälla nu när jag äntligen blivit gravid, men när jag är oförmögen att ta hand om mig själv så tycker jag lite synd om mig. Tur att jag har världens bästa man som sköter son och allt här hemma när jag bara sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar