lördag 21 april 2012

Mår lite illa

Hurra! Jag har haft lite lätt illamående hela dagen. Det måste ju vara positivt. Brösten ömmar lite också och så känns det lite i magen emellanåt. Sedan är jag supertrött nästan jämt. Till och med svårt att hålla mig vaken på jobbet. Minns inte att jag var trött så tidigt förra gången vilket leder tankarna in på tvillingar. Men alla symptom kan tydligen variera mycket mellan olika graviditeter. Vecka 6+1 idag, 9 dagar kvar till ultraljudet.

Jag tror mycket på att det kommer att funka denna gången. Även om minnet av missfallet lever kvar så tänker jag att nu har vi ju gått igenom det en gång. Denna gången borde det alltså funka. Vet inte hur jag ska orka ta nya tag om det skiter sig denna gången också. Men det är väl bara att bita ihop som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar