fredag 27 april 2012

Nedräkning

Nu är snart den första nedräkningen avklarad, den till första ultraljudet. Tre dagar kvar och vecka 7+0 idag. På måndag får vi veta om något lever där inne.

Hormonnivåerna är det inget fel på i alla fall. Är supertrött och mår illa nästan hela tiden. Har inte kräkts men aptiten är det lite upp och ner med. I och med detta har det blivit ganska stora avsteg ifrån programmet. Sötsaker lindrar nämligen illamåendet. Det var likadant förra gången. Jag kommer att gå upp i vikt av allt frossande jag ägnar mig åt just nu. De kinesiska örterna har jag slutat med. Det går bara inte för de smakar ju illa redan från början. MEN illamåendet är något positivt och jag tror och hoppas verkligen inte att lite socker orsakar missfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar