lördag 26 maj 2012

Baksmälla

När migränen har lagt sig så är det minst en dag med efterdyningar. Den värsta huvudvärken är borta men jag känner mig mörbultad. Det känns som en baksmälla, och då hade jag inte speciellt kul igår. Jag mår i alla fall tillräckligt bra för att sitta i bilen på väg till Arkösund och en namngivningsceremoni med trevligt umgänge.

Tänk, för några år sedan hade vi nog inte åkt på något sådant pga smärtan att se alla lyckliga familjer och att påminnas om att man själv kanske aldrig skulle få detsamma. Därför vill jag passa på att nämna att idag är Ofrivilligt barnlösas dag. Mina tankar går till alla er som ännu inte har något barn. Jag önskar er alla lycka till i ert kämpande och hoppas att ni någon gång kommer att få uppleva det jag har. Stor kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar