tisdag 22 maj 2012

Oron tilltar när illamåendet avtar

Jag har de senaste två dagarna märkt en stor skillnad i ork och minskat illamående. Det underlättar verkligen tillvaron men jag kan inte samtidigt låta bli att undra om något är fel. Är det ett missfall på gång? Jag vet att det kan vara stor skillnad på graviditeter men förra gången höll illamåendet i sig till vecka 16 ungefär. Fast å andra sidan mår jag just nu ungefär som förra gången.

Nu är det bara 9 dagar kvar till kubtestet. Det är svårt att dölja magen nu. En kollega till mig hade frågat en annan kollega om jag var gravid häromdagen. Kollegan som blev tillfrågad vet om det men hade ändå sagt att han inte visste något. Jag orkar snart inte bry mig längre om någon får reda på det. Vad spelar det egentligen för roll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar