lördag 12 maj 2012

Framtiden

Än så länge känns det ovisst om det kommer att bli någon bebis. Och helt säkra är vi ju inte förrän den är ute. Men, jag var på mvc i veckan och har nu en plan för kub, läkarträff och stora ultraljudet. Att de på något sätt räknar med att allt ska gå bra gör att jag själv känner mig lite lugnare. Nu har vi också fasta datum att räkna ned till. Redan nästa vecka ska de ta blodprov för kub och kub-ultraljudet blir i vecka 11+6. Det är bara 19 dagar kvar till dess, mindre än tre veckor alltså.

Till dess kämpar jag för att klara av varje dag. Just nu känns det som om jag aldrig kommer kunna få tillbaka min ork. Även om jag vilar så ofta jag kan och försöker sova mycket så är jag helt slut. Tur att nästa vecka är kort och att vi har en lång härlig helg att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar