söndag 20 maj 2012

Bara klänning som gäller från och med nu?

Det som är akut för mig i klädväg är byxor. Det fungerar inte med gummiband och långa toppar längre. Jag behöver byxor/jeans. Var i en butik i veckan som säljer lite dyrare grejer men det fanns inget snyggt. Idag hade jag siktet ställt på H&M eftersom jag tycker att det är onödigt att lägga för mycket pengar på något man ska använda i några månader. De hade inga snygga grejer alls. Blev besviken och förbannad och med alla hormoner i kroppen så börjar jag lipa. Provade på Zara men de tar inte in mammakläder längre. Lindex slutade med mammakläder för flera år sedan. En snabbis in på Topshop som hade svarta stretchjeans i en ok modell men som satt riktigt dåligt.

Varför är det så svårt? Det enda jag vill ha är ett par byxor med smala ben (inte straight fit). Misstänker att det inte är någon idé att gå till PoP heller. Nu måste jag leta på nätet och det där med att köpa byxor utan att kunna prova är ju hopplöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar