tisdag 13 december 2011

Akupunktur igen och kanske gravid?

Har precis varit hos akupunktören och ibland tar det så sjukt lång tid när man är där. Det är ju skönt och jag blir avkopplad och slumrar till men det är ändå segt att det är så mycket väntetid. Idag fick jag totalt 34 nålar och när jag låg på magen fick jag även 10 sugkoppar. Dessutom har jag fått något nytt som jag ska dricka nu istället för mina örter när jag får mens. Det känns ibland som om min akupunktör lägger både det ena och det andra efter hand. Det jag fick nu har jag aldrig fått förut. Mensen väntas under morgondagen då det är dag 26. Blir det längre cykel än det så är det bara bra. Men jag har fortfarande inte gett upp hoppet om att den kanske inte kommer alls. Magen har varit riktigt svullen den senaste veckan så självklart vandrar ju tankarna iväg en sväng. Men nej, jag är realist och inser att det med största sannolikhet inte är så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar