onsdag 21 december 2011

Man glömmer så fort

Jag väntar på att börja känna några graviditetssymptom. Det är lite dåligt med det just nu. Mådde i och för sig lite illa i morse men det kan lika gärna vara inbillning.  Och jag har haft lite ont i huvudet vilket jag misstänker beror på hormonförändringarna i kroppen. Sedan är jag lite svullen om magen, framförallt på kvällarna. Förra gången kände jag jättemycket i magen, typ mensliknande symptom redan en vecka efter ET. Men då hade jag ju varit med om äggplock och var lite allmänt mörbultad i regionen. Minns inte när brösten började ömma men jag har för mig att det var rätt tidigt. Alltså jag vågar ju inte riktigt tro på det här förrän jag känner något. Jag förstår inte hur folk i allmänhet kan vänta till vecka 18-20 innan de verkligen får se något därinne. Men de har kanske inte gått och väntat i flera år på att bli gravida heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar