fredag 2 december 2011

Dagdrömmar

Tiden går fortast när man har som mest att göra. Denna veckan har varit fullt upp och det passade egentligen inte med helg för jag har inte hunnit göra det jag skulle på jobbet. Fördelen med att ha så mycket att göra är att man inte tänker lika mycket på det här med att försöka få barn.

Jag vet att vi har världens sämsta förutsättningar att bli gravida på naturlig väg. Men jag vet ungefär när jag har ägglossning och kan inte låta bli att hoppas lite varje månad i alla fall. Låter tankarna vandra lite och försöker föreställa mig vad det skulle innebära. Förutom lyckan att få ett barn till så skulle det ju betyda att vi sparar en massa pengar och slipper alla pendlingar mellan hopp och förtvivlan. Och under en liten kort stund så mår jag väldigt bra inombords.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar