tisdag 20 december 2011

Att smyga med en hemlighet

Är nog fortfarande lite i chock pga graviditeten. Jag fattar inte att det är sant. Vi tänker nog inte berätta något förrän vi gjort vår ultraljud (om vi kommer så långt). Till dess smyger vi, till och med för de närmsta. En fördel med att ha kört vårt program är att jag inte behöver förklara mig för att jag inte dricker alkohol eller kaffe. Det gör det hela lite lättare. Men samtidigt vill man ju basunera ut till hela världen att vi har lyckats bli gravida. Men i den här bloggen är jag ganska anonym så här får jag berätta. Tyvärr är det väl flest barnlösa som läser bloggen och jag vet hur det kändes när alla andra blev gravida utom vi. Så jag förstår om ni inte orkar läsa men kanske kan jag inspirera någon till att kämpa vidare och inte ge upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar