måndag 23 januari 2012

En riktig måndag

Huvudvärk, problem att hitta skor som gick på min stukade fot, mannen gick iväg med mina nycklar, ideligen avbruten på jobbet vilket ledde till kvällsjobb, stress för att hinna till både gynekolog och akupunktör i tid. Kort och gott, detta var ingen bra dag.

Inget fel på mig i alla fall utan gynekologen trodde att blödningen skulle avta snart.

Stukad fot? Ja, det hände sista dagen i Holland när jag trampade snett på en trottoar. Jag haltar och enda bekymret är väl skidåkningen som skulle ske i slutet på veckan. Jag ska på kickoff med jobbet i Idre. Jag börjar misstänka att det inte är meningen att jag ska åka skidor. Sist jag var i Åre låg jag med migrän hela tiden och gången före det fick jag ställa in en resa till Frankrike pga att jag hade fått giftstruma. Jag har nu inte åkt på typ 8 år och såg verkligen fram emot Idre. Jag tycker att livet är lite orättvist. Ja, jag vet att många inte ens får åka på kickoff med jobbet men är jag inte värd det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar