onsdag 11 januari 2012

Mellandag

Vaknade tidigt igår morse med spränghuvudvärk. Gjorde återigen ett avsteg från mina principer och tryckte i mig två Bamyl. Lyckades somna om och när jag vaknade vid 8-tiden var det såpass bra att jag kunde gå upp pch pallra mig till jobbet. Hade en grej som var deadline på kl 12 så jag var tvungen att åka in. Väl på plats började jag må något bättre och det blev nästan en heldag på jobbet.

På vägen hem från jobbet stannade jag till på Posten (ICA) för att hämta ut en laddning vetegräs som kommit från Bodystore. Där springer jag på en gammal klasskompis från gymnasiet som jag inte träffat på över 15 år. Kul, men är det inte typiskt att det är på en dag när man inte är på topp. Jag hade inte duschat på morgonen och tampats med huvudvärk hela dagen så håret hängde och jag hade stora påsar under ögonen. Man vill ju visa upp sig från sin bästa sida men det misslyckades jag alltså med.

Är det inte märkligt att fastän man har viktigare saker att fundera på i livet så bryr man sig ändå om sådan här skitsak?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar