onsdag 12 december 2012

Ingenting händer

Hade lite molande värk i natt och sedan regelbundna sammandragningar som inte gjorde ont. Trodde ett tag att något kunde vara på gång men oj så fel jag hade. Här verkar hur lugnt som helst. Dessutom verkar hon ha vridit sig tillbaka och ligger nu med rumpan åt höger igen. Har nu bestämt mig på att ställa mig in på att jag kommer att bli igångsatt den 28:e. Annars kommer jag att gå sönder av otålighet. Lika bra att boka in lite fler fikabesök med kompisar. Har idag haft besök av en kompis som var med i min mammagrupp när jag var föräldraledig med sonen. Vi har alltså våra första barn i samma åldrar och för knapp sex veckor sedan fick hon sitt andra barn. Kul med lite sällskap och att höra om hur det är att få nummer två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar