tisdag 18 december 2012

Världens lyckligaste mamma

Vår underbara lilla tjej har nu varit hos oss i fem dagar och allt fungerar precis som det ska. Jag mår också bra och lyckan går inte att beskriva. Tänk att vi har dessa två små mirakel hos oss. Vår lilla familj blev plötsligt stor.

Jag har inte bestämt om jag ska fortsätta blogga nu. Tanken med denna bloggen var att det skulle vara ett ställe för mig att dela med mig av min erfarenhet kring barnlösheten och ett ställe där jag kunde skriva av mig i jobbiga stunder. Nu befinner jag mig på andra sidan. Vi är klara med att försöka skaffa barn. Jag kommer alltid att känna samhörighet med er som fortfarande kämpar. Om jag bloggar vidare så blir det nog i en ny blogg där jag i så fall delar med mig av vad det innebär att vara mamma till två små. Återkommer i så fall med länk till nya bloggen. Men tills vidare så får denna bloggen vila lite.

So long!

1 kommentar: