torsdag 6 december 2012

Njuter

Som jag njuter av att mamma lämnar och hämtar på dagis, handlar, lagar mat mm. Dessutom hämtar hon kaffe och vatten när jag vill och håller mig sällskap. Dessutom känns det tryggt att veta att om nu förlossningen startar så kan jag släppa allt och åka in direkt. Sedan kan det vara lite påfrestande att ha henne boende här i flera dagar men det funkar bra än så länge.

Ganska lugnt i magen än så länge. Lite sammandragningar då och då men inget som gör ont. Stora rörelser inne i magen som blir lite alien-liknande när man ser dem från utsidan. Dagens nya krämpa är att jag har väldigt ont i ena höften, nästan så att jag inte kunnat gå. Samtidigt är eksemet på armarna något bättre. Det verkar som om summan av mina krämpor är konstant, dvs olika saker kommer och går men oftast är det bara ett par saker i taget som jag drabbas av samtidigt. Det är jag naturligtvis väldigt glad för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar