tisdag 15 november 2011

Akupunktur

Idag var jag på akupunktur igen. Det är verkligen blandade känslor att gå dit. Å ena sidan är det en otroligt skön avkoppling och idag slumrade jag till ordentligt. Å andra sidan är det lite av ett stressmoment för det tar en hel del tid. Ibland får jag vänta ganska länge innan jag får min behandling och det är lite trist att sitta av tid där. Jag går hos Dr Ma och tycker att det fungerar bra trots lite extra väntetid ibland. Av henne köper jag också kinesiska örter som jag dricker som te. Tidigare har jag kokat örterna själv men nu får jag ett färdigt pulver som man löser upp i vatten och dricker. Det jag kokade själv var mycket starkare i smaken och när man kokade så luktade det i hela lägenheten. Lite lättare med färdigt pulver. Hoppas bara att effekten blir densamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar