måndag 14 november 2011

Måndag morgon

Denna veckan bli lite mer händelserik för mig än förra veckan. I morgon kommer min man och son hem och jag längtar så efter dem. I morgon är det också dags för akupunktur igen vilket brukar innebära en stunds avslappning. Badrummet kommer att kaklas och blir förhoppningsvis helt klart tills på fredag. Idag har jag ett mycket spännande jobbmöte och när det är över kommer jag att kunna slappna av ordentligt.

Nu dags för en promenad till jobbet. Det tar ca 35 minuter och jag försöker gå så ofta jag kan. Jag tänker att det blir min dagliga motion och på så sätt slipper jag gå och träna. Jag kompletterar med lite styrketräning på hemmaplan och det känns ganska lagom. Möjligen skulle jag kunna förbättra konditionen men jag kanske kan gå lite snabbare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar