fredag 11 november 2011

Fredag!

God morgon! Idag är det fredag och den där fredagskänslan har redan infunnit sig. Funderade just på hur bra jag mår denna gången jämfört med förra gången vi försökte bli gravida. Jag har sett både SVTs och TV3s dokumentärer om alla som försöker skaffa barn. Programmen har rivit upp gamla känslor från när vi var i samma situation och jag har gråtit en hel del. Om dessa program hade visats för några år sedan hade jag inte klarat av att titta på dem. Nu känner jag mig stark och om det vi gör nu lyckas så är det en stor bonus. Vi förblir inte barnlösa om det inte blir något barn. Skickar varma tankar till er därute som kämpar för första barnet.

2 kommentarer:

  1. Härligt att ni lyckades! Hoppas att syskonförsöket går bra!!
    Kram från en annan i ivf-träsket

    SvaraRadera
  2. Tack Lilla jag. Håller tummarna för er också. Kämpa på med sprutorna!

    SvaraRadera